C4 PICASSO

IŠRAIŠKINGAS DIZAINAS

Dinamiškos linijos ir High-Tech stiliaus priekiniai žibintai išryškina išraiškingą automobilio dizainą. Iš jau anksčiau sukurtų koncepcinių Citroën modelių atkeliavo galinių žibintų su LED lempomis ir 3D efektu idėja. Citroën C4 Picasso gali būti 8 skirtingų kėbulo atspalvių, jame komplektuojami trijų dydžių: 16”, 17” ir 18” originalaus dizaino lengvojo lydinio ratlankiai.

STILIAUS INTERJERAS

Naujojo Citroën C4 Picasso salone panaudotos puikios kokybės apdailos medžiagos, atkreiptas dėmesys į kiekvieną detalę. Tai automobilis, kuriame nėra jokių kompromisų kokybės atžvilgiu. Asimetriško dizaino prietaisų valdymo panelėje dominuoja kelios spalvos ir kelios medžiagos. Vairuotojo pusėje vyrauja juoda spalva, o keleivio pusės link spalvos šviesėja, įgauna spindintį efektą. Matinis chromas ir blizgantys juodi intarpai patobulina bendrą vaizdą. Sėdynių dizainas buvo kuriamas pasinaudojant grafiniu efektu, todėl abi priekinės sėdynės atrodo tarsi sujungtos. Citroën C4 Picasso gali būti su odinėmis Nappa sėdynėmis, atitinkančiomis naujausias pasaulines interjero dizaino tendencijas.

PATOGUS VAIRAVIMAS

Citroën C4 Picasso pristatomas su naująja elektroniniu būdu valdoma 6 laipsnių pavarų dėže ETG6. Ji daug tiksliau moduliuoja pavarų perjungimą, prisitaikydama prie vairuotojo vairavimo stiliaus , patobulindama rezultatą ir padidindama važiavimo komfortą. Naujasis Citroën C4 Picasso - pirmasis CITROËN modelis, kuriame patalpintas BlueHDi variklis, atitinkantis Euro6 reikalavimus. Sumažintas Citroën C4 Picasso svoris ir žemesnis gravitacijos centras kuria naują komforto lygį, gerina automobilio valdymą, didina saugumą ir užtikrina neprilygstamą pakabos veikimo komfortą.

OPTIMIZUOTI MATMENYS

Tiek dyzeliniai, tiek benzininiai Citroën C4 Picasso demonstruoja pavyzdines dinamiškumo bei judrumo savybes bet kokiomis sąlygomis. Variklių gamą sudaro 2 benzininiai (PureTech 130 AG ir THP 165 AG) ir 3 dyzeliniai (BlueHDi 100 AG, BlueHDi 120 AG ir BlueHDi 150 AG) varikliai. Didelio našumo naujos kartos 3 cilindrų variklis PureTech 130 AG Stop&Start su aukšto slėgio tiesioginiu įpurškimu ir turbopripūtimu (veikdamas 240.000 aps./min) suteikia puikią trauką nuo pačių žemiausių variklio sūkių režimų. Jis demonstruoja geriausią rinkoje santykį tarp sukimo momento žemu sūkių režimu ir galingumo: 95% sukimo momento pasiekiama sūkių režimu nuo 1.500 iki 3.500 aps./min, o tai leidžia optimaliai išnaudoti variklio galią bet kokiomis aplinkybėmis.

ERDVĖ POILSIUI

Naujajame Citroën C4 Picasso vyrauja jauki poilsį užtikrinanti atmosfera. Šį jausmą kuria standartinėje įrangoje esantis panoraminis priekinis stiklas, papildomai užsakomas platus stiklinis stogas, pripildantis automobilio saloną šviesos (bendras stiklinto pavišiaus plotas 5,30 m2). Kelionė tampa poilsiu. Išskirtinis „Lounge Pack“ sėdynių paketas su masažo funkcija, „Relax“ tipo sėdynės, leidžiančios priekyje sėdinčiam keleiviui patogiai ištiesti kojas, „Relax“ galvos atramos, skirtos optimaliai kaklo atramai, užtikrina verslo klasės standartus visiems keleiviams.

OPTIMIZUOTI MATMENYS

Naujasis Citroën C4 Picasso kuria naujus automobilių konstrukcijos standartus. Optimizuoti matmenys (ilgis 4,43 m, plotis 1,83 m, aukštis 1,61 m), elektrinis kintamo galingumo vairo stiprintuvas , 10,8 m apsisukimo spindulys, rekordiškai didelis 537 litrų bagažo skyrius, naujasis Citroën C4 Picasso – vikrus automobilis, lengvai prisitaikantis prie bet kokių važiavimo sąlygų.

ERDVE

Įrengus naują modulinę EMP2 platformą, dėl kompaktiškų naujojo Citroen C4 Picasso išorės matmenų automobilio vidaus erdve nesumažėjo. Pailginta ratų bazė užtikrina rekordiškai daug vietos kiekvienam keleiviui, ypač – erdvės keliams.

SEGMENTO LYDERIS

Sumažintas svoris, aerodinaminiai sprendimai (CdA 0,71) ir optimizuotų variklių pasirinkimas leido reikšmingai sumažinti išmetamų teršalų kiekį ir pagerinti kuro sąnaudas. Lyginant su ankstesniu modeliu, kenksmingų teršalų kiekis sumažėjo vidutiniškai 30 gramų, sutaupoma daugiau nei litras kuro vienam kilometrui. Naujasis Citroën C4 Picasso yra pirmasis kompaktiškas daugiafunkcinis automobilis (MPV), kurio vidaus degimo variklių išmetamų teršalų lygis žemesnis nei 100 g/km. CITROËN e-HDi Airdream variklis su naująja ETG6 pavarų dėže išmeta tik 98 g/km teršalų ir sunaudoja 3,8 litro kuro 100 km – jis yra lyderis šiame segmente.

PILNAI SKAITMENINIS

Naujasis Citroën C4 Picasso aprūpintas pilnai skaitmenine važiavimo sąsaja, kuri yra intuityvi ir atraktyvi. Kuklus prietaisų valdymo skydelis susideda iš dviejų ekranų, išdėstytų prietaisų panelėje: 7 colių lietimui jautrus ir 12 colių panoraminis didelės skiriamosios gebos ekranai. Išmaniosios technologijos užtikrina, kad kiekviena išvyka būtų maloni bei saugi. Naujasis Citroën C4 Picasso prieš patekdamas į rinką bandomųjų važiavimų metu įveikė daugiau kaip 2,5 milijono kilometrų skirtingose šalyse ir skirtingomis važiavimo sąlygomis, net pačiomis ekstremaliausiomis, taip buvo tikrinamas visų jo sistemų veikimas.