JUMPER

PUIKIAI ATRODANTIS MIKROAUTOBUSAS

Verslo atstovams skirta pasitikėjimo verta kokybė: išbandant automobilio technines savybes nuvažiuota daugiau nei 4 milijonai kilometrų. Daugybė dalykų suprojektuota naujai – priekinio stiklo niša arba vyriai ir durys.

IŠSKIRTINIS PATIKIMUMAS

Kuriant Citroën Jumper Combi buvo pasinaudota geriausia Citroën patirtimi dizaino, ergonomikos (jungiamumo ir komforto), saugos ir ekonomiškumo užtikrinimo srityse. Jumper Combi, skirtas vežti asmenims (5–9 vietos), parodė patikimumą ir pavyzdinį tvirtumą, galintį užtikrinti ramų naudojimą. Citroën Jumper Combi gaminamas 2 ilgių ir 2 kabinos aukščių, todėl siūlomas platus versijų pasirinkimas. Galima rinktis 2 silueto linijas: L1H1 ir L2H2.

AUKŠČIAUSIA KOKYBĖ

Be vėliausių variklių konstrukcijos atnaujinimų, naujajame Citroën Jumper įdiegta papildomų techninių patobulinimų, prisidėjusių prie transporto priemonės privalumų: – sustiprintos šoninės ir galinės durys (išbandyta per 500.000 atidarymo ir uždarymo ciklų); – optimizuotas stabdžių sistemų veikimas bei patvarumas ir sumažintas keliamo triukšmo lygis; – pertvarkytas gaubto įleidimas; – naujos amortizatoriaus atramos.

DEGALŲ SĄNAUDOS

Dėl BlueHDi technologijos degalų sąnaudos ir CO2 išlakos yra vienos iš mažiausių šioje kategorijoje: nuo 5,8 l/100 km ir 153 g/km CO2.

PATOGUMAS

Citroen Jumper Combi nustato ir naują komforto, patogumo bei praktiškumo standartą: -vairuotojo sėdynė su amortizacija; -priekinės sėdynės su porankiu ir juosmens atrama; -pavarų perjungimo įtaisas priekinėje panelėje; -reguliuojamo aukščio rašymo lentynėlė; -tiesiogiai prienamas 12V lizdas; -13 gerai apgalvotų dėtuvių, įskaitant vėsinamąją užrakinamąją daiktadėžę; - oda aptraukas vairas; -priekinėje panelėje integruotas planšetinis kompiuteris.

MATMENYS

Dvivėrių galinių durų aukštis gali siekti 2,03 m, o naudingasis plotis tarp ratų arkų yra net 1.422 mm – didžiausias šioje kategorijoje. Galines duris galima atverti 270 laipsnių kampu, kad būtų dar patogiau.Plačios slankiosios šoninės durys yra net 1,25 m pločio.Galima pakrauti iki 4,07 m ilgio krovinį.Automobilyje su galine pneumatine pakaba krovinių skyriaus slenkstį galima pakelti arba nuleisti 14 cm intervalu (7 cm aukštyn arba žemyn).

VAIRAVIMO PAGALBOS PRIETAISAI

Greičio važiuojant nuokalne kontrolės sistema, išmanioji traukos kontrolės sistema ir pajudėjimo įkalnėje pagalbos funkcija užtikrina optimalų valdomumą ir judėjimą pirmyn bet kokiomis aplinkybėmis.

AUKŠČIAUSIA KOKYBĖ

Be vėliausių variklių konstrukcijos atnaujinimų, naujajame Citroën Jumper įdiegta papildomų techninių patobulinimų, prisidėjusių prie transporto priemonės privalumų: – sustiprintos šoninės ir galinės durys (išbandyta per 500.000 atidarymo ir uždarymo ciklų); – optimizuotas stabdžių sistemų veikimas bei patvarumas ir sumažintas keliamo triukšmo lygis; – pertvarkytas gaubto įleidimas; – naujos amortizatoriaus atramos.

GALINIO VAIZDO KAMERA

Naujoji galinio vaizdo kamera leidžia saugiai manevruoti.